Izvēlieties OMNIVA pakomāta adresi šajā saitē un iekopējiet pasūtījuma noformēšanas brīdī
Veikt pasūtījumu: 29 331 414
Gaļina Skorobogatova
Latvijas skolēnu mācīšanās analīzes liecina, ka jauniešiem ekonomikas stundās visvairāk patīk lietišķās spēles un situāciju analīzes, bet pirms ieskaitēm — uzdevumu risināšana. Šis ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā saprast ekonomikas likumsakarības un reizē pārliecināties, cik dziļi esi izpratis nozīmīgākās no tām un kā spēsi tās pielietot konkrētajās situācijās. Tāpēc pozitīvi vērtējams ir autores Gaļinas Skorobogatovas veikums — izstrādātais uzdevumu krājums ekonomikā.
Uzteicams ir arī tas, ka autore nedublē jau esošās darba burtnīcas, bet izveidojusi krājumu ar uzdevumiem, kas ļauj pārbaudīt ekonomikas standarta prasību apguvi, gan arī ar augstākas grūtības pakāpes uzdevumiem, kas prasa pamatīgāku ekonomikas teorijas apguvi un nepieciešamību iegūtās zināšanas izmantot citos mācību priekšmetos. Izstrādātajā krājumā ir daudz „netipisku” uzdevumu, kuru atrisināšana it kā nav sarežģīta, bet prasa radošu domāšanu un labu ekonomikas teorijas izpratni. Vairāku uzdevumu risināšanā iespējamas variatīvas atbildes, tāpēc tie var rosināt plašas diskusijas mācību procesā un ļauj nostiprināt labāku izpratni par ekonomikas teoriju — nevis kā aksiomu un dogmu apkopojumu, bet no situācijas atkarīgu, bieži ļoti praktiski izmantojamu būtisku atziņu kopumu.
Ekonomikas skolotāji iegūst vēl vienu mācību līdzekli, kas nodrošinās iespēju diferencēt ekonomikas mācību procesu. Skolēniem būs lielākas iespējas pārliecināties par labu ekonomikas teorijas apguvi, kā arī sagatavoties ekonomikas olimpiādēm un eksāmeniem.
Mihails Siņicins
Cienījamie lasītāji!
Uzskatu, ka uzdevumu risināšana ir efektīvs mācību veids, kā arī kontroles un paškontroles līdzeklis. Grāmatā viela izklāstīta tā, lai šo mācību līdzekli varētu izmantot visi, kuri apgūst ekonomikas teoriju, tādējādi uzdevumu krājums ir paredzēts gan vidusskolu skolēniem, gan augstskolu studentiem, kā arī ikvienam, kurš nopietni interesējas par ekonomiku. Lasītājs šo izdevumu var izmantot kā paš- kontroles līdzekli, kā palīglīdzekli vidusskolēniem un studentiem ekonomikas kursa apguvei, kā palīgu, gatavojoties nākamajām olimpiādēm un eksāmeniem. Bez tam piedāvātais materiāls ļauj skolotājiem stundās un papildnodarbībās izmantot diferencētu pieeju skolēniem un viņu zināšanu vērtēšanai, veicina saistību ar praksē pielietojamiem aprēķiniem. Zvaigznīte blakus uzdevumam nozīmē, ka tas ir grūtāk risināms uzdevums. Uzdevumu krājums atbilst IZM izstrādātajam vispārējās vidējās izglītības mācību priekšmeta standartam “Ekonomika”. Grāmatā ir deviņas nodaļas un pielikums. Izsaku lielu pateicību Mihailam Siņicinam par vērtīgajiem padomiem. Labu veiksmi un panākumus ekonomikas teorijas izzināšanā, olimpiādēs un eksāmenos!
Gaļina Skorobogatova — Liepājas A. Puškina 2. vidusskolas ekonomikas un ģeogrāfijas skolotāja,
Liepājas ekonomikas skolotāju MA vadītāja, Liepājas Universitātes pasniedzēja
Vienotais reģ. Nr.40003005936,
Banka:A/S SEB Banka
Konts: LV64 UNLA 0002 0054 67378
Tālrunis:
29 331 414 (pasūtījumiem)
E-pasts: info@petergailis.lv
Jautājumi par grāmatu iegādi
un pasūtīšanu:
Tālrunis: 67 272 220
E-pasts:
mara.pilante@petergailis.lv
Visas tiesības aizsargātas | Izdevniecība Pētergailis